عدم برگزاری جام حذفی خوب است

عدم برگزاری جام حذفی خوب است




 

 


عدم برگزاری جام حذفی خوب است


تاریخ : پنج شنبه ،
22 تیر 1391

خودم مي‌دانستم که يکي دوماهي نياز به استراحت دارم ولي وقتي از اهواز آمدم، مستقيم به اصفهان رفتم و با مسوولان ذوب‌آهن مذاکره کردم .


مجيد جلالي مربي فصل قبل فولاد خوزستان که به دليل بيماري فعلا از پذيرفتن سرمربيگري منع شده، در مورد وضعيت سلامتي خود مي‌گويد: «قفسه سينه من مدتي بود مشکل داشت ولي اين درد کم‌کم بيشتر شد که در نهايت با مراجعه به پزشک، گفتند که بايد در CCU بستري شوم. از من اکو و آنژو گرفتند و در نهايت گفتند که به خاطر فشار روحي رواني و استرس فوتبال اوضاع بد شده. بايد تا 2، 3 هفته استراحت مطلق کنم و بعد خودم را به پزشک نشان دهم.»

جلالي با اشاره به اتفاقات آخر فصل در فولاد مي‌گويد: «واقعا اين فصل به خصوص در يکي دو ماه آخر خيلي در فولاد اذيت شدم و آن استرس و فشار باعث شد دردم بيشتر شود. با اين حال در مورد آينده کاري‌ام بايد پزشکان نظر بدهند که آيا مي‌توانم به مربيگري برگردم يا نه. فعلا که از هرگونه فضاي استرسي و هيجان منع شده‌ام. خودم مي‌دانستم که يکي دوماهي نياز به استراحت دارم ولي وقتي از اهواز آمدم، مستقيم به اصفهان رفتم و با مسوولان ذوب‌آهن مذاکره کردم. بعد از آن با باشگاه صبا وارد مذاکره شدم ولي به آنها گفتم که مي‌خواهم يکي دو ماه استراحت کنم با اين حال مشخص بود که اين زمان براي باشگاه‌ها اهميت دارد و شايد ضرر کنند.»

جلالي در رابطه با حذف جام حذفي هم توضيح مي‌دهد: «به نظرم تصميم خوبي بود که فدراسيون فوتبال گرفت. ما بايد شرايط و وضعيت و برنامه‌هاي خود را بومي کنيم هرچند اين موضوع در هيچ جاي دنيا مرسوم نيست. بايد قبول کنيم که مشکلات فوتبال ملي زياد است و با يکي دو هفته رفع نمي‌شود. بايد پروسه‌هاي زماني بيشتري به تيم ملي داد تا مشکلات رفته رفته کم شود. حتي زماني که گزينه تيم ملي اميد بودم اين مساله را گفتم.»

جلالي که تجربه فتح جام حذفي را هم در کارنامه‌ دارد با اشاره به اين‌که اين جام هيچ وقت براي فوتبال ما امتياز پيشرفت‌دهنده‌اي نداشته ادامه مي‌دهد: «هميشه تيم‌هايي که در ليگ موفق نبوده‌اند بيشتر براي کسب سهميه آسيا به اين جام پناه مي‌بردند. مي‌دانيد که در جام حذفي هم تيم‌هاي شايسته‌تر بالا نمي‌آيند چون بازي‌ها رفت و برگشت ندارد، ميزبان‌ها امتيازهاي خوبي دارند تا صعود کنند. اگر نگاه کنيد سال قبل هر 4 تيمي که به نيمه نهايي رفتند، صرفا از ميزباني خود استفاده کردند تا به آن مرحله رسيدند. قبول دارم که حذف کردن جام حذفي صعود تيم ملي را تضمين نمي‌کند ولي ضريب اطمينان را بالا مي‌برد.»


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل